PRADA GÜZELLİK EVRENİNİ GENİŞLETİYOR
Güzellik savaşlarının en yeni katılımcısı Prada! Marka, cilt bakımı ve makyaj serilerini piyasaya sürmeye hazır olduğunu duyurdu. L’Oréal Luxe ile lisans ortaklığına sahip olan marka, son dönemde gerçekleştirdiği koku lansmanları ile başarılı olmuştur ve yeni kategoriler bir sonraki adım olarak görülmektedir.
L’Oréal, Prada Beauty lisansını ilk olarak 2021’in başlarında aldı. O zamandan beri halkın odak noktası öncelikle koku olsa da, marka aslında geçen yazdan beri bu hamlenin sinyallerini veriyor; çünkü önce güzellikle ilgili bir Instagram hesabı açtı. Bu hesap çoğunlukla parfüm reklamlarına ayrılmış olsa da, son günlerde “Neden düzeltelim, neden uyarlayalım?” “Ya pigmentler piksellere dönüşürse?” “Kahverengi yeni kırmızı mı?” (Bir gönderi, muhtemelen markadan gelecek bir dudak rengini görsel olarak ima ediyor gibi görünüyor).
Bunun, markanın renkli kozmetiklere ilk girişi olmadığını da hatırlamakta fayda var: 2000 yılında bir makyaj serisi başlattı, ancak kısa süre sonra onu durdurdu ve onun yerine hoş arayışlarını kokuya odakladı.
Koleksiyonda 26 ruj (hiper mat ve yumuşak mat dokularda), altısı klasik Prada desenlerinden ilham alan dört renkli göz farı paleti, bir dudak kremi, 33 AI tabanlı fondötenin farklı renk seçenekleri, üç cilt bakım ürünü ( krem, serum ve makyaj temizleyici) ve on farklı fırça ve alet içerir. Bu çalışmalar, Miuccia Prada’nın imzası olan canlı renk paleti ile teknoloji odaklı dokuların yaratıcı bir karışımı olup, modanın ikonik sanat ve yenilik çarpışmasının gerçek bir yansımasıdır.
Prada güzellik ürünleri, cilt bakımına öncelik veren bir dizi teknolojiye sahiptir. Adapto.gn Akıllı Teknoloji cilt dokusunun yenilenmesine ve güçlenmesine yardımcı olurken; IRL (In-Real-Life)-mikro filtre teknolojisi ışığı dağıtarak cilde bir parlaklık verir. Ayrıca SMART TECH-XTURES teknolojisi, farlardan rujlara kadar her şeyin kolay karıştırılabilir, nefes alabilir ve güçlü olmasını sağlar; Bu da işleri daha kolay ve daha keyifli hale getiriyor.
Prada ortak kreatif direktörleri Miuccia Prada ve Raf Simons ortaklaşa şunları söyledi: “Geçmişin tüm klişelerini bir kenara bırakarak, bugün güzelliğin kişinin kişiliğinin, özgürlüğünün ve özgüveninin temsili olduğuna inanıyoruz.”
L’ başkanı Cyril Chapuy, “2022’de markanın kadınsı kokulardaki liderliğini yeniden pekiştiren süper Prada Paradoxe’un 2022’deki lansmanından sonra, deri ve renk lansmanı, markayı yeni zirvelere taşıyacak yeni bir sayfa açıyor” dedi. Oréal Luxe.
Prada Beauty, markanın küresel yaratıcı makyaj sanatçısı ve e-makyaj sanatçısı olarak hizmet etmeleri için Lynsey Alexander ve Inès Marzat’ı (aka Ines Alpha) işe aldı. Her ikisi de son üç yılda bu seriyi geliştirmek için Prada ve Simons ile yakın bir şekilde çalıştı.
Kült-yaratıcı üçgenlerini en üst düzeye çıkaran Prada, lüks krom kaplamalı ambalajını yeniden doldurulabilir hale getiriyor ve (neredeyse) daha değerli, tartışmasız Prada’ya ait. Antep fıstığı yeşili göz kapakları, Saffiano deri kaplamalı rujlar ve ünlü parfümcü Daniela Andrier tarafından yaratılan yepyeni bir koku (Prada’nın Les Infusions de Prada parfüm koleksiyonunun arkasındaki burun), Prada’nın sürekli olarak hatırlattığı düşünceli ayrıntılardan sadece birkaçı. tam olarak ne yaptıklarını biliyor.
Tasarımcı makyaj kategorisi son birkaç yılda genişleyen bir kategoridir: Hermès 2020’de makyajı tanıttı, Valentino 2021’de renkli kozmetik serisini piyasaya sürdü ve Dries van Noten geçen yıl güzellik kategorisine girdi. Bu arada Giorgio Armani, YSL, Chanel ve Dior gibi diğer tasarımcı markalar da bu dönemde makyaj ve cilt bakımı işlerini artırmaya devam etti. (Valentino, Giorgio Armani ve YSL Beauty, L’Oréal Luxe marka ailesine aittir.)
Prada’nın makyaj ve cilt bakımı serisi 1 Ağustos’ta prada-beauty.com ve prada.com üzerinden doğrudan tüketiciye sunulacak ve ardından 18 Ağustos’ta Londra’daki Harrods and Selfridges’de lanse edilecek; Bunu Ekim ayında Münih, Frankfurt ve Düsseldorf, Almanya’da Douglas ve Roma’da Rinascente izledi. ABD perakende lansmanı Ocak 2024’te olacak.